Posiadamy wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną która cały czas podnosi swoje kwalifikacje biorąc
czynny udział w szkoleniach, kursach. Współpracują z przedszkolami publicznymi.
Nauczycielki wpierają rozwój dziecka na bieżąco diagnozując osiągnięcia dzieci.
Dają dzieciom możliwości:
  • poznawania i rozumienia siebie i świata,
  • odnajdywania swojego miejsca w grupie rówieśniczej i otaczającej rzeczywistości,
  • różnicowania podstawowych wartości dobra, miłości, przyjaźni,
  • inicjowania zachowań proekologicznych,
  • kreatywnego myślenia,
  • nabywania umiejętności poprzez działanie.

Wdrażamy autorskie programy W Sherborne, R. Labanme, P i G. Dennison, prof.. E. Gruszczyk-
Kolczyńskiej i E. Zielińskiej.

Wprowadzamy również elementy EDUKACJI DALTOŃSKIEJ: nauka wolności, samodzielności i współpracy.
Codzienne zajęcia dydaktyczne poparte są ciekawą formą twórczości technik plastycznych, materiałów,
narzędzi będących wyrazem twórczej ekspresji dziecka.

Nasza Kadra:

Dyrektor Agnieszka Odrzygoska-Sznitowska

Absolwentka Wyższej Szkoły Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora wydział pedagogiczny, specjalność edukacja wczesnoszkolna oraz absolwentka Podyplomowego Studium Polityki i Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim.                                                           

Nauczyciel dyplomowany z 24 letnim stażem pracy. Ukończyłam wiele kursów doskonalących, warsztatów.

W swojej pracy stosuję metody aktywizujące. Uważam, iż najważniejsze jest indywidualne podejście do każdego małego człowieka.

Każde dziecko to mały odkrywca, którym trzeba właściwie pokierować.

„Tylko dzieci wiedzą czego szukają” Antonine de Saint – Exupery.

Cenię sobie otwartość, szczerość i komunikatywność. Uwielbiam podróżować, poznawać nowe miejsca ich kulturę i kuchnię.

Prywatnie jestem mamą dwóch wspaniałych synów Aleksandra i Gabriela.

   

 

 

Małgorzata Stoch - nauczyciel

Ukończyłam studia na kierunku pedagogika korekcyjna i wczesnoszkolna na APS w Warszawie.                                    Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.

Jestem nauczycielem mianowanym. Zależy mi na podnoszeniu klasyfikacji zawodowych dlatego uczestniczę w różnych formach doskonalenia.

Praca z dziećmi daje mi satysfakcję i radość. Jestem osobą otwarta i cierpliwa. W łatwy sposób nawiązuje kontakt z dziećmi.  W pracy lubię wykorzystywać ciekawe techniki plastyczne. Wychodzę z założenia że uczymy sie poprzez działanie dlatego chętnie przeprowadzam z dziećmi eksperymenty i doświadczenia.

   

 

Maja Laskowska - nauczyciel

Jestem magistrem Logopedii, a także absolwentką Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Korekcyjnej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej.

Od najmłodszych lat chciałam zostać nauczycielem. Bycie z dziećmi jest dla mnie odkrywaniem świata na nowo. Niczego nie pozwalam zamykać w sztywne ramy i nigdy nie mówię nigdy.

Wierzę w to, że dzieci poprzez zabawę i poznawanie świata rozwijają własną osobowość i charakter. Obserwacja i możliwość uczestniczenia w tym procesie jest dla mnie źródłem wielkiej przyjemności. Prywatnie jestem pasjonatką nie tylko dziecięcego uśmiechu, ale także zwierząt, sportów walki i piłki nożnej.

 

   

 

Katarzyna Owadowska - nauczyciel

Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z edukacją włączającą. Ukończyłam również studia magisterskie z zakresu Kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Praca z dziećmi jest nie tylko moim zawodem, ale przede wszystkim pasją, która każdego dnia przynosi mi mnóstwo satysfakcji mierzonej uśmiechami moich podopiecznych. Maluchy wiedzą, że zawsze mogą liczyć na moją pomoc i wsparcie. 

Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe i każde inne, dlatego towarzysząc im w odkrywaniu świata staram się dać 100% siebie, by każde z nich czuło się dobrze w grupie. Nie ma nic cenniejszego niż szczęście i radość moich podopiecznych, dlatego moim głównym celem w pracy z maluszkami jest stworzenie atmosfery pełnej, radości, otwartości, ciepła i poczucia bezpieczeństwa.

 

   

 

 

Aleksandra Błażejewicz -nauczyciel asystent

Studentka Wszechnicy Polskiej Szkole Wyższej w Warszawie na kierunku - pedagogika, specjalność edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Uwielbia spędzać czas z dziećmi. Miłośniczka zwierząt. Interesuje się muzyką rockową. Przez 8 lat uczyła się  gry na skrzypcach. Uwielbia czytać książki, a zwłaszcza fantastykę i autobiografie. Jest wegetarianką.

   

 

 

Monika Siepietowska - nauczyciel języka angielskiego.

Ukończyłam filologię angielską z terapią pedagogiczną w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu, następnie tłumaczenia specjalistyczne na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie studiuję edukację i rehabilitację osób z niepełnosprawnością intelektualną w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.

Jako nauczyciel języka angielskiego pracuję od siedmiu lat, a od sześciu lat jestem związana z Przedszkolem Promyki. Praca w zawodzie nauczyciela była jednym z lepszych wyborów, jakie podjęłam, gdyż jest to niezwykle wdzięczne zajęcie, które daje mnóstwo satysfakcji. Dzieci sprawiają, że każdy dzień jest inny, a każde moje zajęcia wyjątkowe i niepowtarzalne. Staram się zarażać moich uczniów miłością do języka angielskiego i na co dzień stosuję mnóstwo różnego rodzaju zabaw, rymowanek i gier. 

   

 

Bartosz Wojtaś - nauczyciel gimnastyki ogólnorozwojowej.

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie; instruktor gimnastyki korekcyjnej i pływania; od 11 lat kierownik obozów sportowych dla dzieci i młodzieży, wychowawca i trener na licznych letnich koloniach; instruktor narciarstwa na zimowych obozach; radosny, dowcipny, entuzjastyczny, optymistyczny, uwielbiany zarówno przez dzieci, jak i rodziców. W przedszkolach i szkołach pracuje już od 9 lat, prowadząc zajęcia i szkolenia z dziećmi jak również z dorosłymi. Nauczyciel kochający pracę z dziećmi i czerpiący z niej wiele inspiracji do dalszego działania.

Motto: „Wybierz pracę, którą kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia w swoim życiu”

   

Magdalena Madej – nauczycielka rytmiki, muzyki, instruktorka emisji głosu, wokalistka.

Ukończyła Podyplomowe Studia Emisji Głosu w Akademii Muzycznej w Bydgoszczy na Wydziale Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku historycznym o specjalności Muzykologia Teoretyczna i Stosowana - dyplom z wyróżnieniem, Studium Pedagogizacji na tymże Uniwersytecie oraz  Państwową Szkołę Muzyczną I i II stopnia im. Karola Szymanowskiego w Płocku na Wydziale Wokalnym - zawód: Muzyk - Wokalista.

Zainteresowania to przede wszystkim:

Komponowanie, muzyka dawna, klasyczna epoki romantyzmu, muzyka ludowa, śpiew, psychologia dziecka, psychologia komunikacji międzyludzkiej, zwierzęta.

Obecnie szczęśliwa żona i mama odkrywająca każdego dnia swoją nową pasję jaką jest synek Franek.

 

   

Przemysław Bilczewski

zajęcia taneczne                                                                                                                                                                                                                          

Jestem absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego, magistrem pedagogiki o specjalności wychowanie fizyczne i zdrowotne. Posiadam klasę mistrzowską w tańcu towarzyskim, którym zajmuję się od 12 roku życia. Zajęcia taneczne z dziećmi w wieku przedszkolnym prowadzę już od 19 lat i nadal sprawia mi to ogromną przyjemność i satysfakcję.

Taniec towarzyski od niedawna nazywany sportowym jest jedną z niewielu dyscyplin powodujących równomierny rozwój organizmu przy jednoczesnym minimalnym jego obciążeniu. Systematycznie uprawiany rozwija układ krążeniowo oddechowy, mięśniowy a także nerwowy polepszając koordynację ruchową. Jest to sport pod wieloma względami odpowiedni dla dzieci w wieku przedszkolnym i nie tylko.

Oprócz poznania podstawowych kroków tanecznych, zasad zachowania się na parkiecie tanecznym i poza nim, zachowania wobec partnera czy partnerki dzieci zdobywają wiele przydatnych w późniejszym życiu umiejętności.

Równorzędnym celem nauki tańca oprócz opanowania jego techniki są rozwijanie koordynacji ruchowej oraz kształtowanie cech motorycznych takich jak zwinność, szybkość oraz wytrzymałość, co jest osiągane w bardzo przyjazny dla dziecka sposób poprzez ruch i zabawę przy muzyce. Poprzez taniec dziecko kształtuje również płynność i estetykę ruchu.

Bardzo istotną sprawą podczas lekcji tańca dla dzieci jest przełamywanie barier nieśmiałości i lęku przed publicznymi występami, prezentacja zdobytych umiejętności w środowisku przedszkolnym i poza nim. Tym celom służą organizowane w przedszkolu występy oraz Turnieje Tańca gdzie dajemy im możliwość zaprezentowania się pośród swoich rówieśników z innych placówek, a przede wszystkim przed szeroką publicznością.

Taniec jest bardzo piękną dyscypliną sportu, dostarcza mnóstwa pozytywnych wrażeń, tak jak muzyka łagodzi obyczaje, sprawia, że wszystko dookoła staje się piękniejsze a szczególnie wtedy, gdy tańczą nasze dzieci. A więc Szanowni Rodzice tańczmy, a nasze dzieci razem z nami.

   
Wioletta Relidzyńska                                           psycholog                                                                                                         

Jestem praktykiem, który pomaga rodzicom i dzieciom w każdym wieku, już od pierwszych miesięcy życia dziecka, każda profesjonalna pomoc objęta jest tajemnicą zawodową. Prowadzę terapię indywidualną z dziećmi z ADHD, zaburzeniami zachowania, autyzmem, zespołem Aspergera, zaburzeniami lękowymi. Zajmuję się diagnozą i badaniami psychologicznymi w tym: badanie inteligencji IQ, diagnoza uzdolnień i zainteresowań dziecka, diagnoza rozwoju psychicznego dziecka, diagnoza zaburzeń lękowych, badanie postaw rodzicielskich.

Obecnie prowadzę autorskie warsztaty z asertywności i rozwoju umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży Gabinecie „Istota”, szkolę kadrę w żłobkach i w przedszkolach. Współpracuję z Poradnią Zdrowia Psychicznego przy ul. Kochowskiego 4 w Warszawie. Uczestniczę w procesie diagnostycznym dziecka i rodziny, prowadzę obserwację dziecka oraz zajęcia terapeutyczne mające na celu wspomaganie rozwoju dziecka. Pomagam rodzicom w rozwiązywaniu trudności wychowawczych.

W pracy psychologicznej z małym pacjentem moim priorytetem jest zbudowanie relacji opartej na wzajemnym szacunku, zapewnienie poczucia bezpieczeństwa i akceptacji dziecka. Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje biorąc udział w szkoleniach i warsztatach dla profesjonalistów. Prywatnie mama Tymona.